Úvod » Reklamace zboží při přepravě
Lhůta pro kontrolu a uplatnění reklamace je 2 pracovní dny od převzetí zásilky.
Po uplynutí této lhůty nebudeme reklamaci akceptovat.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Garantujeme odeslání řádně zabaleného zboží ve 100 % stavu. Před odesláním kontrolujeme jednotlivé kusy, takže rizko odeslání poškozeného zboží je vyloučeno. Ve vyjímečných případech může dojít k poškození zboží při přepravě. Zásilky jsou pro tento případ pojištěné.Vyjímku nese Zásilkovna u které nelze zboží pojistit..
Pro přepravce Česká pošta
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
U zboží, které bylo upraveno pískováním, potiskem, gravirováním dle zadání zákazníka a není vada na zboží poškozením nebo chybou výrobce nebude možné odstoupit od smlouvy z důvodu zakázkových dekorací na přání zákazníka.
Pro přepravce PPL
Příjemce je oprávněn uplatnit v souladu s čl. 7. Podmínek nárok na náhradu škody. Tento nárok je Příjemci v případě škody na zásilce oprávněn uplatnit na adrese PPL s.r.o. | Reklamace poškozené zásilky, a to bez zbytečného odkladu poté, co se o škodě na Zásilce dozvěděl, nejpozději však do dvou (2) pracovních dní od převzetí Zásilky.V opačném případě nárok na náhradu škody zaniká.
U zboží, které bylo upraveno pískováním, potiskem, gravirováním dle zadání zákazníka a není vada na zboží poškozením nebo chybou výrobce nebude možné odstoupit od smlouvy z důvodu zakázkových dekorací na přání zákazníka.
Pro přepravce ZÁSILKOVNA
Nelze uplatnit reklamaci viz.obchodní podmínky.
2.2 vii.
obsahující kazící se zboží nebo zboží lehce poškoditelné, křehké, s tekutým obsahem
a dále zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné
zvláštním způsobem nakládat;
U zboží, které bylo upraveno pískováním, potiskem, gravirováním dle zadání zákazníka a není vada na zboží poškozením nebo chybou výrobce nebude možné odstoupit od smlouvy z důvodu zakázkových dekorací na přání zákazníka.