S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

   Telefonická podpora objednávek  +420 602 875 502         Provozní doba : Po - Pá  8,00 - 16,00     


Úvod » Reklamace zboží při přepravě

Reklamace zboží při přepravě

Lhůta pro kontrolu a uplatnění reklamace je 2 pracovní dny od převzetí zásilky.

Po uplynutí této lhůty nebudeme reklamaci akceptovat.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklamace zboží - poškození při přepravě

Garantujeme odeslání řádně zabaleného zboží ve 100 % stavu. Před odesláním kontrolujeme jednotlivé kusy, takže rizko odeslání poškozeného zboží je vyloučeno. Ve vyjímečných případech může dojít k poškození zboží při přepravě. Zásilky jsou pro tento případ pojištěné.

Pro přepravce Česká pošta

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ V ZÁSILCE

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

U zboží, které bylo upraveno pískováním, potiskem, gravirováním dle zadání zákazníka a není vada na zboží poškozením nebo chybou výrobce nebude možné odstoupit od smlouvy z důvodu zakázkových dekorací na přání zákazníka.

Pro přepravce PPL

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ V ZÁSILCE

Příjemce je oprávněn uplatnit v souladu s čl. 7. Podmínek nárok na náhradu škody. Tento nárok je Příjemci v případě škody na zásilce oprávněn uplatnit na adrese PPL s.r.o. | Reklamace poškozené zásilky, a to bez zbytečného odkladu poté, co se o škodě na Zásilce dozvěděl, nejpozději však do dvou (2) pracovních dní od převzetí Zásilky.V opačném případě nárok na náhradu škody zaniká.

U zboží, které bylo upraveno pískováním, potiskem, gravirováním dle zadání zákazníka a není vada na zboží poškozením nebo chybou výrobce nebude možné odstoupit od smlouvy z důvodu zakázkových dekorací na přání zákazníka.

Pro přepravce ZÁSILKOVNA

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ V ZÁSILCE

Příjemce je oprávněn uplatnit v souladu s čl. 7. Podmínek nárok na náhradu škody. Tento nárok je Příjemci v případě škody na Zásilce oprávněn uplatnit na adrese Zásilkovna (zasilkovna.cz), a to bez zbytečného odkladu poté, co se o škodě na Zásilce dozvěděl, nejpozději však do dvou (2) pracovních dní od převzetí Zásilky.V opačném případě nárok na náhradu škody zaniká.

U zboží, které bylo upraveno pískováním, potiskem, gravirováním dle zadání zákazníka a není vada na zboží poškozením nebo chybou výrobce nebude možné odstoupit od smlouvy z důvodu zakázkových dekorací na přání zákazníka.


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZmU1Y