S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

   Telefonická podpora objednávek  +420 602 875 502         Po - Pá  8,00 - 17,00     SLEVOVÉ KÓDY

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 20 Kč
skladem
akce

KONTAKT

Dekorační pískování
Havlíčkova 706
768 24 Hulín
tel: +420 602 875 502
napište nám

Úvod » Reklamace zboží při přepravě

Reklamace zboží při přepravě

Lhůta pro kontrolu a uplatnění reklamace je 2 pracovní dny od převzetí zásilky.

Po uplynutí této lhůty nebudeme reklamaci akceptovat.

-

Garantujeme odeslání řádně zabaleného zboží ve 100 % stavu. Před odesláním kontrolujeme jednotlivé kusy, takže rizko odeslání poškozeného zboží je vyloučeno. Ve vyjímečných případech může dojít k poškození zboží při přepravě. Zásilky jsou pro tento případ pojištěné.Vyjímku nese Zásilkovna u které nelze zboží pojistit.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklamace zboží - poškození při přepravě

Veberte přepravce


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

YzJhOTU5O