S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

   Telefonická podpora objednávek  +420 602 875 502         Po - Pá  8,00 - 17,00     SLEVOVÉ KÓDY

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 20 Kč
skladem
akce

KONTAKT

Dekorační pískování
Havlíčkova 706
768 24 Hulín
tel: +420 602 875 502
napište nám

Reklamace zboží při přepravě / Reklamace PPL

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ V ZÁSILCE

Příjemce je oprávněn uplatnit v souladu s čl. 7. Podmínek nárok na náhradu škody. Tento nárok je příjemci v případě škody na zásilce oprávněn uplatnit na adrese dodavatele zboží a to bez zbytečného odkladu poté, co se o škodě na zásilce dozvěděl, nejpozději však do dvou (2) pracovních dní od převzetí zásilky.V opačném případě nárok na náhradu škody zaniká.

U zboží, které bylo upraveno pískováním, potiskem, gravirováním dle zadání zákazníka a není vada na zboží poškozením nebo chybou výrobce nebude možné odstoupit od smlouvy z důvodu zakázkových dekorací na přání zákazníka.

Reklamace zásilky

Je nám líto, že vaše zásilka nebyla doručena v pořádku, a uděláme maximum pro to, aby byla reklamace vyřešena co nejdříve.

.

Co je k podání reklamace potřeba

.

  • Číslo zásilky PSČ místa doručení(váš e-mail uvedený v objednávce)

  • Číslo faktury objednávky

  • Fotodokumentace zásilky (celkové foto krabice,foto poškození obalu pokud je,přepravní štítek,foto výplně,poškozené zboží)

  • Veškeré informace odešlete na email zasklivani@centrum.cz

-

Celkový pohledMísto poškození obalu pokud jeAdresní štítekVýplň balíkuPoškozené zboží


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MTg2M