Úvod » Reklamace zboží při přepravě » Reklamace PPL
Příjemce je oprávněn uplatnit v souladu s čl. 7. Podmínek nárok na náhradu škody. Tento nárok je příjemci v případě škody na zásilce oprávněn uplatnit na adrese dodavatele zboží a to bez zbytečného odkladu poté, co se o škodě na zásilce dozvěděl, nejpozději však do dvou (2) pracovních dní od převzetí zásilky.V opačném případě nárok na náhradu škody zaniká.
U zboží, které bylo upraveno pískováním, potiskem, gravirováním dle zadání zákazníka a není vada na zboží poškozením nebo chybou výrobce nebude možné odstoupit od smlouvy z důvodu zakázkových dekorací na přání zákazníka.
Je nám líto, že vaše zásilka nebyla doručena v pořádku, a uděláme maximum pro to, aby byla reklamace vyřešena co nejdříve.
.
.
-