S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

   Telefonická podpora objednávek  +420 602 875 502         Po - Pá  8,00 - 17,00     SLEVOVÉ KÓDY

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 20 Kč
skladem
akce

KONTAKT

Dekorační pískování
Havlíčkova 706
768 24 Hulín
tel: +420 602 875 502
napište nám

Úvod » Reklamace vadného zboží

Reklamace vadného zboží

Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Vážený zákazníku,

je nám líto, že Vaše zásilka nebyla doručena v pořádku. Pro korektní a rychlé vyřízení reklamačního řízení si prosím připravte uvedené dokumenty a fotografie:

  • Informace o zásilce
  • Kopii prodejní faktury dokládajícího cenu zboží ve formátu PDF nebo obrázku (JPG, JPEG, PNG)
  • Fotografie

                                      Fotografie musí být v kvalitě alespoň 640px.

Většinu reklamací jsme schopni vyřídit bez nutnosti zasílat zboží zpět. 

Za vaše vlastní sklo neneseme žádnou zodpovědnost při vadě pískování.Nelze uplatnit záruku ani náhradu škody.


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MDE0OTQ