S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

   Telefonická podpora objednávek  +420 602 875 502         Po - Pá  8,00 - 17,00     

ZBOŽÍ V AKCI

běžná cena 30 Kč
naše cena 20 Kč
skladem
akce

KONTAKT

Dekorační pískování
Havlíčkova 706
768 24 Hulín
tel: +420 602 875 502
hradil(a)sklohradil.cz

Úvod » Reklamace vadného zboží

Reklamace vadného zboží

Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Vážený zákazníku,

je nám líto, že Vaše zásilka nebyla doručena v pořádku. Pro korektní a rychlé vyřízení reklamačního řízení si prosím připravte uvedené dokumenty a fotografie:

  • Informace o zásilce
  • Kopii prodejní faktury dokládajícího cenu zboží ve formátu PDF nebo obrázku (JPG, JPEG, PNG)
  • Fotografie

                                      Fotografie musí být v kvalitě alespoň 640px.

Většinu reklamací jsme schopni vyřídit bez nutnosti zasílat zboží zpět. 


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NDEwZW