S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

   Telefonická podpora objednávek  +420 602 875 502         Po - Pá  8,00 - 17,00     SLEVOVÉ KÓDY

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 20 Kč
skladem
akce

KONTAKT

Dekorační pískování
Havlíčkova 706
768 24 Hulín
tel: +420 602 875 502
napište nám

Reklamace zboží při přepravě / Reklamace ČP

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

U zboží, které bylo upraveno pískováním, potiskem, gravirováním dle zadání zákazníka a není vada na zboží poškozením nebo chybou výrobce nebude možné odstoupit od smlouvy z důvodu zakázkových dekorací na přání zákazníka.

Další informace naleznete zde : Reklamace - Česká pošta (ceskaposta.cz)


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

YTRhNjRh