Reklamace zboží

 

Reklamace zboží - poškození při přepravě

Jak reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu?

Garantujeme odeslání řádně zabaleného zboží ve 100 % stavu. Před odesláním kontrolujeme jednotlivé kusy, takže rizko odeslání poškozeného zboží je vyloučeno. Ve vyjímečných případech může dojít k poškození zboží při přepravě. Zásilky jsou pro tento případ pojištěné.

 

Pro přepravce Česká pošta


V případě, že je evidentní poškození balíku při předávání zásilky přepravcem, má zákazník právo odmítnout převzetí a uplatnit reklamaci přímo u přepravce při předání zásilky. Dodatečná reklamace je možná ve lhůtě do 48 hodin (2 pracovní dny) od převzetí zásilky. Kupující zásilku reklamuje na příslušné pobočce České pošty, která zásilku doručila. Reklamace může být přijata pouze v případě, že zákazník přinese zásilku kompletní včetně přepravního balení. Pracovník reklamace České pošty s kupujícím sepíše reklamační protokol. Kupující může reklamaci uplatnit na doručitele nebo odesílatele. V případě uplatnění reklamace na odesílatele přebírá odpovědnost za vyřízení reklamace odesílatel. Kupující má právo podle své volby na náhradu zásilky novou zásilkou za nezměněných podmínek.Požadavek na odeslání náhradního zboží nebo finanční náhradu je nutné podložit fotodokumentací poškozeného zboží a naskenovaným reklamačním protokolem. Požadavek vyřizujeme nejpozději do následujícího pracovního dne ode dne doručení oznámení o reklamaci přepravy zásilky.

Podklady pro vyřízení reklamace:
Číslo objednávky, seznam poškozeného zboží, fotodokumentace zásilky a poškozeného zboží. Vyfotit je nutné nejen poškozené zboží, ale i jeho zabalení, vnější přepravní obal nejlépe ze dvou stran, přepravní štítky. Fotky by měly být v rozlišení do 1 MB. Je třeba zajistit, aby se zásilkou nebylo manipulováno do uplatnění reklamace.

 

U zboží, které bylo upraveno pískováním, potiskem, gravirováním dle zadání zákazníka a není vada na zboží poškozením nebo chybou výrobce nebude možné odstoupit od smlouvy z důvodu zakázkových dekorací na přání zákazníka.

 

 Pro přepravce PPL

 

 

Lhůta pro kontrolu a uplatnění reklamace přepravy je 2 pracovní dny od převzetí zásilky. Po uplynutí této lhůty nebudeme reklamace přepravy akceptovat. 

 

 

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ V ZÁSILCE

Zásilku je nutné nafotit, abychom přepravci doložili řádné zabalení zboží. 

vnější přepravní krabice s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran
balení uvnitř krabice - kartonová stříž, bublinková folie, papír apod. 
poškozené kusy 
Velikost fotek by neměla přesáhnout objem 1MB na jednu fotku.  

Fotky nám pošlete s číslem faktůry a seznamem poškozeného zboží do 2 pracovních dnů na email zasklivani@centrum.cz

Po potvrzení přijetí reklamace z naší strany můžete balení zásilky i rozbité zboží zlikvidovat.

 

 

 

 
NTlmZTA3O